Продавець ООО "ЧИЛА" - Одноразовая продукция розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1419 відгуків
ТОВ "ЧІЛА" - ВИРОБНИЦТВО ОДНОРАЗОВИХ ТОВАРІВ ТА ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ
Контакти
ТОВ "ЧІЛА" - Одноразова продукція
УкраїнаКиївпер. Герцена, 6
0800 35 95 13
безкоштовно по Україні
+380636250161
+380952766822
380636250161
Мапа
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
0800 35 95 13
+380636250161
+380952766822

Як підготувати готель до літнього сезону: 5 простих кроків

Як підготувати готель до літнього сезону: 5 простих кроків

Вже почалося літо, а ви ще не підготувалися до напливу туристів? Всього місяць – і почнеться пора масових відпусток: для готелів час обновити номери свіжим білизною, новими м'якими халатами і косметикою. Не зустрічайте гостей так, немов ви зовсім не чекали їх приїзду. А ми розповімо, як правильно увійти в довгоочікуваний високий сезон!

Підготувати готель до літа не так дорого, як це здається на перший погляд. І чистота – це завжди головний критерій оцінки готелю. Текстиль, міні-косметика, махрові приналежності – всі ці товари повинні бути ретельно підібрані.

Крок 1: ОСВІЖІТЬ ВСІ НОМЕРИ

Почистіть кондиціонер, провітріть кімнату, протріть пил навіть у важкодоступних місцях: після зимового туристичного застою номер напевно втратив свою свіжість. Незайвим буде провести генеральне прибирання в душовій, провести профілактику від грибка на стінах, прибрати пил у вентиляції. Підготуйте місце для аксесуарів, якщо його все ще немає в номерах вашого готелю. Це може бути поличка або міні-шафка.

Крок 2: ОНОВІТЬ ПОСТІЛЬНА БІЛИЗНА

Старим постільній білизні, який пережив не один рік, не місце в хорошому готелі. Тим більше, що з потоком гостей воно буде ставати тільки гірше і гірше. Для готелів важливо купити нову постільну білизну. А особливо для тих, які цінують увагу гостей і сподіваються на їх рекомендації. Заведіть добру традицію – починати літо з оновлення готельних приладдя. Чисте і свіже білизна – ось що хоче гість після спекотного дня і прохолодного вечірнього душу.

 

Крок 3: ПРИВЕДІТЬ В ПОРЯДОК МАХРОВІ РУШНИКИ

Тільки співробітники готелю знають, скільки пережило кожне білий рушник. Якими б очисниками і порошками ви не користувалися, з часом махра стає грубою, схожою на мочалку, втрачає свою ніжність і бархатистість. Програма мінімум – відбілити рушники і скористатися хорошим пом'якшувальною ополіскувачем. А максимум – купити нові махрові рушники для готелів і не мучити старі, які все одно не повернути в ідеальний вигляд.

 

Крок 4: ОДНОРАЗОВІ ТАПОЧКИ І ХАЛАТ КОЖНОМУ ГОСТЮ

Якщо ви хоч раз збирали валізу (а ви точно його збирали!), то ви знаєте, як складно скласти туди зайві тапочки або, більше того, домашній халат для душу. Позбавте гостя від цих турбот, і нехай у номері його зустрінуть одноразові тапочки, а в душі – білий махровий халат. Останній особливо актуальний у номерах із кондиціонерами, де після душу нескладно і захворіти. Для елітних готелів можна придбати і махрові тапочки, в яких буде приємніше, ніж в одноразових.

 

Крок 5: ДОДАЙТЕ В НОМЕРИ МІНІ-КОСМЕТИКУ ТА АКСЕСУАРИ

Тільки одноразового гелю і шампуню не вистачить для хорошого готелю. Для гігієни потрібно більше: ароматне мило, маленька зубна паста, вушні палички, ватні диски – те, чим користується кожна людина вдома. Так нехай і в готелі він буде відчувати себе також комфортно. Якісна одноразова продукція завжди підвищує рейтинг для готелів, адже постоялець цінує до себе увагу!

 

Купуйте якісне, і в розпал туристичного сезону ви отримаєте тільки позитивні відгуки!

Інші статті